Nurkowanie

Norwegia

Norweskie fiordy (Nurkowanie 4/2010)

Fiordów zachodniej Norwegii nie trzeba właściwie zachwalać. Natura tak poszatkowała tamtejsze skały i oblała morzem, że chce się tam pojechać i zobaczyć to na własne oczy. Klify, zakamarki i lasy brunatnic podwodnego świata fiordów, pamiętające czasy Wikingów, są dodatkowym atutem dla nas nurków. Wyjazd zorganizowany przez Adama z leszczyńskiego Octopusa i wspierany przez Rico (...)

2010-04-16

Coraz bliżej wyspy

Isola d’Elba (Nurkowanie 8/2009)

Wreszcie siedzieliśmy w samochodzie. Przez najbliższe kilkaset kilometrów, jako kierowca, byłem „zabawiany” przez Bartka i Pawła. Zmierzaliśmy ku naszej zachodniej granicy. Po drodze zabieraliśmy Adama, mojego partnera nurkowego. Jeszcze w Polsce zrobiliśmy niezbędne zakupy. Woda, piwo, kabanosy i chleb. Wyruszaliśmy na podbój Italii, bez żadnych konkretnych planów, ani żadnych zarezerwowanych noclegów. Wiedzieliśmy (...)

2010-03-23

Hiszpania

Costa Blanca (Nurkowanie 9/2009)

Już wczesną wiosną, wraz z żoną, zdecydowaliśmy się wybrać do Hiszpanii, kraju corridy, sangrii i „wojny” na pomidory. Po kilku tygodniach wahań, wybrałem przepiękny rejon Costa Blanca. Z wielkim i radosnym zdziwieniem, przyjąłem fakt, że oto 5 biletów samolotowych (żona, trójka dzieci i ja) oraz wynajęcie środka lokomocji – przysłowiowych 4 kółek – wychodzi taniej (...)